Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever - Rotterdam op 13 januari 2017 interview

4.5
  • Knievervanging

Ik ben niet tevreden over Laurens. Ze hebben een hele goede medewerkster weggehaald bij mij. Nu werkt zij ergens anders en ik krijg nu andere medewerkers. Dit vind ik niet prettig, vooral omdat ik heel erg tevreden was over de oude, lieve medewerkster. Naar aanleiding van deze verandering heb ik contact opgenomen met Laurens. Ik heb meerdere nummers moeten bellen en uiteindelijk heb ik een zuster gesproken die aangaf dat dit zo is gepland is door de planner. Zij gaf aan dat ze er niets aan kon veranderen. Dit vond ik niet niet fijn. De nieuwe medewerkers stellen zich niet voor. Dit vind ik een minpunt. Ik had aangegeven dat ik tussen 07:00-09:00 uur hulp wil met het aantrekken van mijn kousen, omdat ik de sneeuw voor wilde zijn om boodschappen te doen. De medewerkers kwam rond 09:30 uur. Dit vond ik vervelend. Het is namelijk meerdere keren voorgekomen. De oude verpleegkundige lette goed op veranderingen in mijn gezondheid. Op dit moment is hier geen sprake van. Ze kunnen niet op mij letten omdat het zo wisselt. Er wordt niet aan mij gevraagd hoe het met mij gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.