Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever - Rotterdam op 12 januari 2017 interview

Ik geef deze cijfers, omdat ze aandacht voor mij hebben en ze doen heel erg hun best. Ik heb bewondering voor de dames, omdat ze steeds meer moeten doen in korte tijd. Maar ze blijven wel persoonlijke aandacht geven. Ze houden zich goed aan de afspraken. Als ik ergens naar toe moet, dan zijn ze ruim op tijd. Als ze later dan 11:00 uur komen dan bellen ze me. Dat vind ik fijn, omdat ik dan weet dat ze me niet vergeten zijn. Ze kwamen me helpen met wassen en aankleden en 's avonds helpen met uitkleden.Toen ik last kreeg van smetplekken, zijn ze meteen begonnen met zalf behandelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.