Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

9.7

Waar Laurens voor komt, krijgen ze een dikke pluim. Ze zijn lief voor me en ze doen alles. Ze komen me drie keer in de week wassen en helpen met aankleden. Ze komen op het moment ook voor het druppelen van mijn ogen. Een medewerker is zo lief om na haar werk, in haar vrije tijd, met mij te gaan lopen. Als de afspraken uit lopen, dan bellen ze me op dat het later wordt. Als ik iets heb wat me niet lukt, bijvoorbeeld een broek pakken, dan doen ze dat. Het zijn allemaal verpleegkundigen. Er zijn erbij die mijn huid in de gaten houden. Ze zijn heel alert. Ik heb vijf vaste medewerkers die wisselen. Ze zijn allemaal even lief en aardig. Daar heb ik geen bezwaar tegen. Ik kan me niet beter wensen dan dat deze ploeg bij me komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.