Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

7.8

Ze komen altijd precies op bepaalde dagen, dat ik met ze heb afgesproken. Zo goed als altijd, komen ze op de juiste tijd. Ze zijn heel vriendelijk, vakbekwaam en opgewekt. Er komen ook wel eens stagiaires, die weten nog niet alles. Maar ze moeten het nog wel leren. De rest is naar mijn weten goed. De manier waarop ze mij behandelen, kan ik uit opmaken dat ze deskundig zijn. Ze vertellen mij ook wel eens waarom iets is. Iets valt ze wel eens op. Als er iets aan mijn lichaam, dat bijvoorbeeld mijn bips rood is. Vervolgens smeren ze mij in. Er zijn twee medewerkers die bijna altijd komen. Er komt wel eens een ander, maar het is wel een bekende. Ik vind dit geweldig, omdat het een vertrouwd gevoel geeft. Ik ken de dames namelijk.

Bent u of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.