Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever - Rotterdam op 12 januari 2017 interview

9.7

Ze zijn meestal op tijd. Door gebrek aan personeel, zijn ze dikwijls met minder. Het kan wel eens uitlopen. We hebben afgesproken, dat ik dan alvast begin. Vervolgens komt iemand het noteren in het boek. Ze zijn heel vriendelijk tegen mij. Ze doen het gewoon heel goed. Ik ben heel blij, dat ze komen om mij te verzorgen. Ze weten veel van de medicijnen af. Het wordt netjes aangekruist, voordat ik het krijg. Vervolgens krijg ik de medicijnen en dan wordt het ingeschreven. Ze houden mijn gewicht in de gaten. Wat aan medicatie wordt gegeven, wordt netje nagekeken en genoteerd. Ik kan heel goed afspraken met ze maken. Het zijn wisselende medewerkers. Maar ik heb wel twee dezelfde medewerkers op een dag. Ze zijn gewoon vriendinnen van mij geworden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Noordoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.