Logo Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam
7.9

Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam

Thuiszorg

AdresSandelingplein 6
3073 AL Rotterdam
Telefoon 010-3320200
Locatie Deze locatie is onderdeel van Laurens
Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier

Er zijn 97 waarderingen
93% beveelt deze zorginstelling aan

Waarderingen

Gemiddeld waarderingscijfer per jaar

  • 92 waarderingen
    7.9
  • 5 waarderingen
    7.7

Toelichting
Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.


Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever is 97 keer gewaardeerd en heeft 1 reactie geplaatst:
  • 7.3

    Geplaatst op 20 maart 2017 interview

    De vriendelijkheid van de medewerkers heb ik een acht gegeven maar dit is een gemiddeld cijfer. Want er zit wel verschil in vriendelijkheid de een is vriendelijker dan de ander. Dit geldt ook voor de...

  • 8.0

    Geplaatst op 14 maart 2017 interview

    De verzorgers doen hun best. Er is geen één medewerker die het minder doet. Ze trekken mijn kousen aan en dat doen ze goed. Ik heb een keer gezegd dat ik wilde uitslapen op een zondag en dan slaan...

  • 8.3

    Geplaatst op 14 maart 2017 interview

    Ze verzorgen en helpen mij goed. Ze vragen aan mij of ik ergens last van heb. Ze zijn dan extra voorzichtig met mij met het verzorgen als ik ergens last van heb. Het zijn fijne mensen die mij helpen....

  • 8.0

    Geplaatst op 14 maart 2017 interview

    De hele entourage en belangstelling er omheen vindt ik gewoon goed. Ze nemen de tijd voor mij. Dat vind ik fijn. Ze stellen mij op mijn gemak en ze laten niet merken dat ze haast hebben. Er zijn...

  • 7.7

    Geplaatst op 14 maart 2017 interview

    In de ochtend gaat alles prima. In de avond krijg ik wel eens ingehuurde krachten en dan gaat het wat te snel. Soms komt het voor dat er een uitzendkracht komt die dan niet de tijd neemt om te...

  • 8.0

    Geplaatst op 14 maart 2017 interview

    Ze komen op tijd. Ze zijn mij ook nooit vergeten. De medewerkers gaan prima met mij om. We hebben altijd lol met elkaar. Door het praten met elkaar hoor ik, dat ze daar een opleiding voor hebben...

  • 7.3

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    De medewerkers die bij mij komen zijn heel aardig en vriendelijk, ze zijn ook heel behulpzaam. Ik zou alleen wel graag een vast team om mij heen willen hebben want ik krijg nu iedere dag andere...

  • 8.8

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    We hebben geen tijd afgesproken over hoe laat de medewerkers komen om mij te helpen met douchen. Soms komen ze om tien uur en een andere keer om elf uur. Ik vind dat niet heel erg, want ik krijg maar...

  • 7.5

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    De medewerkers zijn zeer alert, ze nemen gelijk contact op als er iets is met mijn vader. Als er veel zieken zijn dan wisselt het heel erg van medewerkers, maar anders is het een vast team. Ze zijn...

  • 9.0

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    Ze komen 4 x per dag om mij te helpen, ik ben diabetes. Ze komen mij 3 x per week douchen, als ik meer keren wil douchen is dat geen probleem. Wij krijgen goede behandelingen. Het zijn 4 medewerkers...

  • Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    De meisjes zijn erg lief. Ze komen mij 3 x per week wassen en ze komen iedere dag om mij te helpen met kousen aan en uit trekken. En 3 x per week, na het wassen, komen ze de wond verzorgen. Ze houden...

  • 6.3

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    Ik zou deze thuiszorgverlener nooit aanbevelen, hun service is pet. De ene keer komt er iemand die mij een injectie geeft en mij gelijk helpt met het douchen en de andere keer komen ze een injectie...

  • 8.7

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    De één is er om acht uur en de ander komt om half tien. Ik vind dit niet erg. Ze geven mij de medicijnen. Ze maken even een praatje. Vervolgens gaan ze weg. Ik laat ze hun gang gaan. Verder komt...

  • 8.5

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    Er komt weleens wat tussen en dan wacht ik wel hoor, geen probleem. Meestal zetten ze koffie, ze wassen mij en smeren mij in. Dat doen ze netjes en ik heb daar helemaal geen klachten over. Wie er...

  • 7.8

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    Als ik een andere afspraak heb, dan kan ik dit met ze regelen en afstemmen. Ook gaan de medewerkers gezellig met mij om. Ze zijn niet overheersend. Ze doen de kousen aan en doen het altijd goed. Ze...

  • 8.7

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    Als ik ergens naartoe wil, dan zeg ik dat. Ze komen vervolgens op tijd, zodat ik weg kan. De medewerkers gaan gewoon en normaal met mij om. Wel moet ik mij aanpassen aan de medewerkers. De...

  • 8.0

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    De medewerkers helpen mij met douchen en het aan- en uittrekken van steunkousen. Ze zeggen niet precies hoe laat ze komen, maar ze komen meestal op een mooie tijd. De omgang met de medewerkers vind...

  • 6.5

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    Er zijn momenten, dat ik vroeg naar het ziekenhuis moet. Over het algemeen geven ze dit goed aan elkaar door. Maar door uitzendkrachten wordt dat wel eens vergeten of niet goed gehoord. Het gevolg...

  • 7.7

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    Ze komen op tijd. Als ik wel eens weg moet, dan zorgen ze ervoor dat ze op tijd komen. Ze zijn heel vriendelijk. Ze groeten mij vriendelijk bij binnenkomst. Ze wensen mij nog een fijne dag verder,...

  • 7.8

    Geplaatst op 13 maart 2017 interview

    We hebben afgesproken dat ze een beetje bijtijds 's morgens komen en soms lukt dat wel en soms lukt dat niet. Ze hebben het heel druk. De medewerkers zijn allemaal hartstikke lief. en ze komen...

Partners van ZorgkaartNederland