Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam
7.7

Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam

Thuiszorg

AdresSandelingplein 6
3073 AL Rotterdam
Telefoon 010-3320200
Locatie Deze locatie is onderdeel van Laurens
Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier

Er zijn 44 waarderingen
89% beveelt deze zorginstelling aan

Waarderingen

Gemiddeld waarderingscijfer per jaar

  • 39 waarderingen
    7.7
  • 5 waarderingen
    7.7

Toelichting
Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.


Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever is 44 keer gewaardeerd en heeft 1 reactie geplaatst:
  • 7.8

    Geplaatst op 16 januari 2017 interview

    De zorg is in feite goed, maar alleen het wisselen van het personeel is niet zo fijn. Ze waren vriendelijk en hadden een luisterend oor, dat vond ik prettig. Je wordt door de medewerkers gehoord en...

  • 9.8

    Geplaatst op 12 januari 2017 interview

    Over het algemeen ben ik zeer tevreden. De medewerkers komen op tijd, zij hebben begrip voor mijn situatie. Zij maken geregeld een praatje over algemene dingen met mij en dat vind ik heel belangrijk....

  • 3.5

    Geplaatst op 12 januari 2017 interview

    De laatste tijd hebben ze verschillende dingen veranderd en het is er niet beter op geworden. Als ik vraag of ze vroeg willen komen, omdat mijn benen dik worden, wordt daar niet naar geluisterd. De...

  • 9.7

    Geplaatst op 12 januari 2017 interview

    Ik krijg twee keer per dag thuiszorg voor de wondverzorging. De medewerkers gaan netjes met mij om. Als ik veel pijn heb dan wachten ze en vragen ze wat ze kunnen doen of wanneer ze de behandeling...

  • 5.2

    Geplaatst op 12 januari 2017 interview

    Ze herkennen mijn ziekte niet, waardoor ze niet zorgvuldig met mij omgaan. Er worden uitzendkrachten ingezet, vaak op verkeerde momenten waardoor ik of (te) laat geholpen word, of ze komen helemaal...

  • 7.3

    Geplaatst op 12 januari 2017 interview

    De medewerkers zijn heel druk en het loopt weleens uit. Alles wat ik vraag doen ze. Als er wondjes aan mijn voeten zitten dan bellen ze het ziekenhuis. Als ik vragen heb dan merk ik dat ze verstand...

  • 9.0

    Geplaatst op 12 januari 2017 interview

    Toen ik pas zorg kreeg waren er 3 vaste medewerkers, daar had ik heel goed contact. Nu wisselt het vaak van medewerkers maar contact is wel goed.Ze doen allemaal hun best, ze zijn erg vriendelijk....

  • 9.0

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    Op een enkele werknemer na zijn zij kundig naar mijn mening. Als ik een afspraak buitenshuis heb, zorgen zij dat ik klaar ben, dit vind ik fijn. Er ligt een map bij mij thuis, zodra er een melding is...

  • 6.0

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    De medewerkers komen op tijd. Ik heb bij binnenkomst van een medewerker eerst altijd een praatje. Want als je niet praat, kan jij je werk niet goed doen naar mijn mening. Zij hebben begrip voor mij...

  • 8.3

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    Mijn hulp komt precies op tijd en werkt goed. Zij voelt goed aan hoe mijn stemming is. De afspraken die ik met haar maak verlopen goed en zij is zonder meer goed in haar vak. Ik heb geluk gehad dat...

  • 7.2

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    De medewerkers hebben het soms vreselijk druk. Daardoor lopen de afspraken soms uit en komen ze later naar mij toe. Ik moet soms te lang wachten tot ze langskomen. Er zijn verschillende medewerkers...

  • 6.5

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    Ik heb niks ander dan lof voor Laurens. Ik krijg dikwijls dezelfde medewerkers. De afspraken worden goed nagekomen. Ze zijn vriendelijk tegen mij. De deskundigheid is goed. Dat merk ik aan dat ze...

  • 7.7

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    Ik ben erg tevreden over deze Thuiszorgorganisatie. Als ik bijvoorbeeld eens een keer vroeger gewassen wil worden, kan dit altijd en wordt er altijd met mijn verzoeken rekening gehouden. De...

  • 9.7

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    Waar Laurens voor komt, krijgen ze een dikke pluim. Ze zijn lief voor me en ze doen alles. Ze komen me drie keer in de week wassen en helpen met aankleden. Ze komen op het moment ook voor het...

  • 7.3

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    De verzorgers gaan goed en ontspannen met mij om. Dat merk ik aan hoe ze mij behandelen en tegen mij praten. De medewerkers wisselen wel, maar niet zo vaak. Ik zou het prettiger vinden als ik gewoon...

  • 7.7

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    Ik ervaar dat de afspraken meer wisselend worden, omdat ik meer wisselende medewerkers krijg. De medewerkers helpen mij bij het aantrekken van steunkousen. Ze letten ook heel goed op of ik dikke...

  • 8.8

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    De medewerkers komen soms vroeger soms later. Ik heb daar geen bezwaar tegen. Als ik een dag weg moet, dan bel ik op en dan komen ze die dag niet. Ze zijn vriendelijk en hebben mij verteld wat ik...

  • 5.8

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    De afspraken worden op zich goed nagekomen. Er is een vaste medewerkers die bij mij langskomt. Verder wil ik niets meer over dit onderwerp zeggen.

  • 9.3

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    De medewerkers helpen mij met wassen en aankleden. Meestal zijn dit vaste medewerkers en dat vind ik prettig, omdat ik de meiden dan een beetje kan leren kennen. Ik vind dat de medewerkers hard...

  • 8.0

    Geplaatst op 11 januari 2017 interview

    Ik vind dat het goed loopt en dat er fijn contact is met de medewerkers. Veranderingen kan ik goed doorgeven. De medewerkers zijn op tijd en als er onverhoopt iets is, waardoor zij iets later...