Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

8.2

De helpers zijn prima, maar ze worden niet goed aangestuurd door de leiding. Deze stuurt soms mensen die niet weten wat ze moeten doen. Af en toe komen medewerkers drie uur later, omdat ze het zo druk hebben. Er zijn niet genoeg mensen en invalkrachten komen niet altijd opdagen. Sommige helpers laten het me weten als ze later komen, andere niet. Het is fijn als ik het wel weet. Als ik aangeef dat ik vroeg geholpen wil worden, dan gebeurt dat ook. Er ligt hier een groot boek waar alles ingeschreven wordt, maar dat gaat nu veranderen. Het moet allemaal in een mobiel komen te staan. In de mobiele telefoons van helpers staat veel info, maar soms zijn de batterijtjes leeg en kunnen ze niet bij de informatie. Vroeger had ik ongeveer 10 mensen die me hielpen, maar nu komt dan die dan die. Ik heb al meer dan 22 mensen gezien. Ze zijn allemaal vriendelijk. Als er iets extra's is doen ze dat ook, bij voorbeeld ontbijt klaarmaken. Vaste medewerkers zie ik soms niet meer, die blijken dan in een andere groep te zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.