Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

6.8

De hulp die ik krijg, wordt merendeel elke keer door iemand anders gedaan. Dat vind ik niet goed. De medewerkers hebben te weinig tijd om een sociaal gesprek met mij te voeren. De werkdruk is te hoog. De meiden willen het wel, maar ze kunnen het niet. Het merendeel van mijn dagen gaan op aan het wachten op de hulp die langskomt. Mijn leven wordt hierdoor geleid, maar ik moet het ermee doen. De tijden waarop men komt is elke keer anders. Het gebeurd weleens dat ze veel vroeger of later voor de deur staan. De zorg aan huis van de medewerkers die langskomen om mij te douchen, zijn vaak niet deskundig genoeg. Dat vind ik niet goed. Ze zouden veel eerder dingen moeten kunnen signaleren, misschien doen ze dat wel, maar daar wordt niet op gereageerd. Waar ik tegenaan loop is de werkdruk die de medewerkers hebben. Ze zijn het merendeel van de tijd bezig met de administratie. Je verwacht op dat moment de zorg, maar je verwacht niet een zorgverlener die het grootste deel van de tijd bezig is met de administratie. Dat vind ik een kwalijke zaak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.