Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 12 januari 2017 interview

3.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De laatste tijd hebben ze verschillende dingen veranderd en het is er niet beter op geworden. Als ik vraag of ze vroeg willen komen, omdat mijn benen dik worden, wordt daar niet naar geluisterd. De dames op zich mankeert niks aan, die doen hun uiterste best. Het ligt aan de planning, daar deugt geen bal van. Als ik vraag of ze mij zachtjes willen verzorgen, luistert de ene er wel naar en houdt er rekening mee, maar de ander gaat gewoon zo door. Het doet me dan pijn. Als ze mij hard behandelen, heb ik daar de hele dag pijn van en dat is niet prettig. Ik krijg nu iedere keer een ander en dat is vervelend. Ik heb ook mijn trots en wil niet voor iedereen in mijn blootje staan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.