Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

6.0
  • Diabetes

De medewerkers komen op tijd. Ik heb bij binnenkomst van een medewerker eerst altijd een praatje. Want als je niet praat, kan jij je werk niet goed doen naar mijn mening. Zij hebben begrip voor mij en geven mij aandacht, zij staan altijd voor mij klaar, dit vind ik heel goed. De medewerkers doen goed hun werk en geven mij aandacht, ik ben hier zeer blij mee. De medewerkers werken via een lijst waarin opdrachten staan die zij van de leidinggevende meekrijgen. Ik krijg insuline en de zij prikken mij dan in opdracht. Ik krijg wisselende medewerksters, maar ik ken de gezichten, dit vind ik heel goed. Zij weten ook allemaal wie ik ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.