Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

• Lymfoedeem

De vaste medewerkers kwamen op redelijk vaste tijden. In de weekenden was het een rotzooi.Toen ging het vaak mis, omdat ze veel te laat kwamen. De medewerkers zijn heel erg beleefd. Ik stel dan voor om jij en je te zeggen. Maar dit is niet gemakkelijk voor ze. Ze blijven heel vriendelijk en gereserveerd. Waar ze hoofdzakelijk voor komen zijn steunkousen. Ik heb die kousen heel hard nodig, anders krijg ik hele dikke benen. Zodra zij komen om de kousen aan te trekken, dan kan ik weer functioneren. Als de kousen uit worden getrokken, dan worden mijn benen heerlijk gemasseerd en ingesmeerd. Ze kijken goed naar mijn huid. Ik heb het heel benauwd gehad, dan vragen ze of ik de huisarts heb gebeld. Ze vragen of ik mijn medicijnen heb ingenomen. Ze tonen dan ook medeleven. Ik heb een hele tijd vaste medewerkers gehad. Ze hebben nu een nieuw systeem ingevoerd. Nu heb ik verschillende medewerkers. Ik heb met die vaste medewerkers een bepaalde vertrouwensband opgebouwd. Ik vond het fijn, dat een bepaalde dame mij hielp bij het wassen. Ik moet mij nu ook elke keer blootgeven bij onbekenden. Ik vind het wel heel fijn, dat ze twee keer per dag komen. Ze houden dan toch een oogje in het zeil. Ik had een keer vreselijke pijn. Vervolgens ben ik toen toch naar bed gegaan. Ze bellen dan in de middag om te vragen hoe het met mij gaat. Ik vind dit wel heel fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.