Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 20 juni 2016

3.5

Het thuiszorg team van pernis dat bij mij kwam ben ik zeer zeker niet over te spreken !  Let wel 1 team met de ander hebben we geen ervaring ! Mijn man heeft een vrij onbekende ziekte die veel meer downs dan ups kent en gepaard gaat met vele ziekenhuis bezoeken en opnames maar daar is laurens helaas niet in thuis . Laat staan in het ziekte beeld , daar kunnen ze simpelweg niet mee overweg en zich erin verdiepen / inlezen .  Afspraken werden niet of nauwelijks nagekomen , Als je met iemand niet overweg kon van de verzorgsters kan je het uitzoeken dan komt er niemand anders dus wordt je aan je lot over gelaten , overdrachten ziekenhuis / huis worden niet goed doorgegeven of er wordt helemaal niet op gereageerd  , heb je klachten wordt je afgewimpeld of krijg je een grote mond . Zorg vgls afspraak , dossier is leeg / niet ingevuld . Soms dagen geen zorg want dan was er niemand of was de zorg zogenaamd afgezegd . Personeel dat alles qua klachten binnen team probeert te houden dan wel in de doofpot wil stoppen  Zelfs als je een officiele klacht indient bij hoger hand wordt het nog in de doofpot gestopt , of afgeschoven op een ander . Zelfs op een officiele klacht komt geen enkele reacktie ! Kortom helemaal klaar mee nu !

Reactie van/namens Thuiszorg Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam

Beste mevrouw,
vervelend dat u deze ervaring heeft met uw thuiszorgteam. Wij willen
hierover met u in gesprek, om onze zorg en dienstverlening te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Pascal de Jong, manager Laurens Thuiszorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.