Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

7.7

Ik ervaar dat de afspraken meer wisselend worden, omdat ik meer wisselende medewerkers krijg. De medewerkers helpen mij bij het aantrekken van steunkousen. Ze letten ook heel goed op of ik dikke voeten heb en soms geven ze advies om de dokter in te schakelen. De medewerkers wilden ook op een gegeven moment mijn voeten zwachtelen, maar de huisarts heeft toen aangegeven dat dit geen optie was. De medewerkers konden dit ook niet weten. Ik vind het een fijn idee dat ze alert zijn. In het nieuwe jaar is de organisatie begonnen met een nieuw systeem, waardoor ik veel wisselende medewerkers krijg. Ik vind dit vervelend, omdat ik een goede band had opgebouwd met de vaste medewerkers. Wat ik wel fijn vind is dat de medewerkers vaak tijd hebben voor een praatje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.