Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

9.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ken alle medewerkers. Hierdoor maakt het voor mij niet uit dat het telkens verschillende medewerkers zijn. Maar het liefst krijg ik hulp van één medewerker. De afspraken die ik maak, worden steeds nagekomen. Zo komen de medewerkers altijd keurig op tijd. Ook is het in goed gezamenlijk overleg steeds mogelijk om veranderingen in tijdstippen af te spreken, waarop de zorgverleners bij mij thuis langs zullen komen. De medewerkers zijn naar mij toe bijzonder vriendelijk. Ook zijn zij goed in hun vak en worden veranderingen in mijn gezondheid op tijd door hen gesignaleerd. Zo kan ik als ik mij niet lekker voel, dit steeds aan hen doorgegeven. Zij reageren hier dan direct op door mij de gewenste hulp of de benodigde medicatie te geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.