Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

7.3

Ik krijg hulp voor de steunkousen. De medewerkers zijn altijd even lief. Ze behandelen mij met respect. Ik ben als eerste aan de beurt. Soms komen ze later. Er zijn er bij die zo weg zijn en er zijn er bij die vragen of ze nog wat kunnen doen. Bijvoorbeeld mijn bed recht trekken. Ik vond de thuiszorg in het begin heel goed. Er waren gediplomeerde verpleegsters. Die zijn allemaal weg. Er zijn medewerkers bij die nog in de leer zijn. Ze vragen aan me hoe ik me voel. Ik voel me goed en ik heb de dokter al een half jaar niet meer gezien. Ik heb veel wisselende medewerkers. Daar ben ik het niet mee eens. Ze sturen maar wat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.