Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

5.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik merk dat afspraken niet goed worden doorgegeven en niet goed worden nagekomen. Ik ben een keer gevallen en toen ik op de alarmknop drukte, is er niemand op komen dagen. Ik heb dit echt afschuwelijk gevonden. Er zit een groot verschil in de kwaliteit en het gedrag van de medewerkers. De ene medewerker let beter op en is vriendelijker en amusanter dan de andere. De informatieverstrekking is voor mij absoluut niet duidelijk. Zo krijg ik vaak verschillende richtlijnen, zodat ik niet weet waar ik aan toe ben. De medewerkers wisselen vaak en de overdracht verloopt niet altijd even goed, waardoor ik vaak niet mijn medicijnen op tijd krijg.

Bent u of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.