Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 11 januari 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat het goed loopt en dat er fijn contact is met de medewerkers. Veranderingen kan ik goed doorgeven. De medewerkers zijn op tijd en als er onverhoopt iets is, waardoor zij iets later aanwezig zullen zijn, wordt dit direct aan mij doorgegeven. Ook als in mijn persoonlijke dagplanning veranderingen plaatsvinden, kan ik dit doorgeven en wordt hiermee door de verzorgers rekening gehouden. Het is dus een hartstikke fijne samenwerking. Als er met mij iets mis is, hebben de medewerkers dit gelijk in de gaten. Er wordt dan gelijk goed doorgevraagd en gegevens worden dan gelijk geregistreerd in de Zorgmap. Wanneer het nodig is, wordt er direct actie door hen ondernomen. Er is steeds goed overleg tussen de verzorgers, mijzelf en mijn familielid, die mantelzorger is. Er wordt dan ook goed onderling samengewerkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.