Waardering van Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever - Rotterdam op 12 januari 2017 interview

9.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Over het algemeen ben ik zeer tevreden. De medewerkers komen op tijd, zij hebben begrip voor mijn situatie. Zij maken geregeld een praatje over algemene dingen met mij en dat vind ik heel belangrijk. Het kan wel eens een enkele keer voorkomen dat er een medewerkster niet komt vanwege een miscommunicatie. Ik bel dan en dan komt er iemand anders, zij maken daar gelijk werk van. Dat vind ik heel goed. De zorg past zich precies aan op mijn leven, denkt aan de tijd wanneer zij komen, dat is altijd precies. Als er een gesprek is, dan zijn er medewerksters die goed medische adviezen geven. Ik had een beknelde zenuw in mijn voet, de medewerkster gaf advies om eerst met mijn oude schoenen te lopen en af toe de nieuwe te dragen om de oorzaak te achterhalen. Dit vind ik geweldig. De dames hebben erg veel ervaring en ik vind het leuk dat zij mij goed advies geven. Een enkele keer komt er een uitzendkracht die nog niet zo ervaren is, soms kunnen zij het adres niet vinden. De uitzendkrachten helpen mij met wat ik nodig heb, zij vullen de map in en gaan weg. Dat gaat wel goed, maar ik heb erg weinig contact met ze. Zij krijgen dan geen binding met de cliënt. Ik leg mij daar gewoon bij neer, omdat ik het hun ook niet kwalijk kan nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laurens Thuiszorg - Rotterdam Zuidoever? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.