Waardering van Lelie zorggroep, Agathos Thuiszorg Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel op 10 juni 2017

3.0

Sinds geruime tijd HH-hulp van deze organisatie, tot zeer grote tevredenheid. Zonder enig overleg, en op zeer korte termijn, werd ons een andere hulp toegewezen, in het kader van "efficiënt plannen". Op diverse e-mails werd niet gereageerd, en telefonisch was men zeer slecht te bereiken. De nieuwe hulp zou uit dezelfde woonplaats komen, maar dit was echter ook niet het geval ! Ik vind dit een onbegrijpelijke beslissing, die de cliënt zeker niet ten goede komt, en veel onnodige onrust veroorzaakt.  Hoezo "Zorg van mens tot mens" !

Reactie van/namens Thuiszorg Lelie zorggroep, Agathos Thuiszorg Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel

We hebben uw waardering en toelichting gelezen. U geeft aan dat u onze communicatie als onvoldoende ervaren hebt. Dat spijt ons. We willen graag dat u tevreden over ons bent en blijft. Zou u contact met ons op willen nemen via ons servicebureau (06-10 01 29 31)? Dan kunnen we met u in gesprek gaan. Hartelijk dank alvast!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Agathos Thuiszorg Capelle aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.