Waardering van Lelie zorggroep, Agathos Thuiszorg Rotterdam Prins Alexander - Rotterdam op 8 oktober 2020

8.7
  • Parkinsonisme

Wij zijn als gezin zeer tevreden over het team Agathos Prins Alexander. Dit team heeft onze moeder het afgelopen jaar op uitstekende wijze hulp geboden. Er was aandacht voor de persoon en de omstandigheden van moeder. Moeder kreeg de ruimte om zo lang mogelijk de regie te houden over wat ze zelf nog wilde en kon doen. Uiteraard is er met het ene teamlid meer een klik dan met de ander, maar er was waardering bij haar en bij ons als kinderen voor de wijze waarop de zorg werd verleend. Als er stappen gezet moesten worden mbt een indicatiestelling werd er door de wijkverpleegkundigen een multidisciplinair overleg gepland waar was familie en zorgverleners in open sfeer alle aspecten van de zorg met elkaar bespraken. We kijken als gezin met waardering terug op de zorgverlening.

Reactie van/namens Thuiszorg Lelie zorggroep, Agathos Thuiszorg Rotterdam Prins Alexander - Rotterdam

Bedankt voor uw positieve woorden, waardering en cijfer. Fijn om te horen dat de zorg naar tevredenheid is geweest. Wij proberen inderdaad samen met cliënt en familie goede zorg te leveren. Fijn om te lezen dat dat gemerkt wordt door de familie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Agathos Thuiszorg Rotterdam Prins Alexander? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.