Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Harderwijk

Thuiszorg

Engelserf 35 3843 BD Harderwijk
Deze locatie is onderdeel van Lelie zorggroep

Waardering van Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Harderwijk - Harderwijk op 4 januari 2018

Herkennen veranderingen

Vast team

We zijn erg tevreden over de zorg. De zorg voor mij en mijn man zijn goed afgestemd. De combinatie van verschillende zorgverleners is goed. Geen 5x in de week een ander is voor ons belangrijk om in balans te blijven!

Reactie van/namens Thuiszorg Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Harderwijk - Harderwijk

Ons thuiszorgteam is een klein team van enthousiaste en deskundige medewerkers. Wij vinden het belangrijk om de lijnen kort te houden en wisseling van collega's zoveel mogelijk te beperken. Ook u geeft aan dat belangrijk te vinden. Fijn om dit terug te horen. Hartelijk dank voor uw mooie complimenten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Harderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.