Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Neder-Betuwe

Thuiszorg

Dr. G. van Empelstraat 13 4043 TK Opheusden
Deze locatie is onderdeel van Lelie zorggroep

23 resultaten voor je selectie:

25 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn vader heeft anderhalf jaar geleden thuiszorg nodig gehad in de laatste fase van zijn leven. De dames die kwamen waren ontzettend aardig en professioneel ,deden alles in overleg ,de evv er was...

Reactie van/namens Thuiszorg Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Neder-Betuwe - Opheusden

Wat een lovende woorden over onze geleverde zorg. Wij zijn blij dat we voor uw vader mochten zorgen en wij daarbij uw moeder niet...
6 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben een half jaar behandeld door een deskundig team, prettig in de omgang en zeer betrokken. Zelfs in deze lastige coronatijd was de zorg onverminderd goed. Ze waren altijd bereikbaar als ik...

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent over onze zorg. Zelfs in coronatijd. Dank voor uw waardering.
9.2
11 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Betrokken zorgverleners, kundig en ze namen de tijd voor mij. Als ik ze tussendoor nodig had was dat geen probleem.

Dank voor uw waardering en mooie cijfer dat u onze zorg geeft. Wij vinden het fijn dat u zo tevreden bent over de geleverde zorg.
9.7
7 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb 6 weken thuiszorg gehad eerst 2 x per dag later 1 x per dag. Super vriendelijke mensen en super goede zorg. Ik twijfelde weleens lag aan mij en ik hoefde maar te bellen en ze kwamen zsm. Heb...

dank u wel voor het mooie cijfer dat u ons geeft. Fijn dat we uw vertrouwen hebben kunnen winnen en dat u uiteindelijk tevreden...
17 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wij hebben Curadomi leren kennen als een uiterst betrouwbare zorgverlener met en groot hart voor de client.Gericht op het systeem, en niet perse alleen op de client zelf. De zorg was accuraat, en...

Dank u wel voor uw mooie waardering die u onze zorg geeft. Wij zijn blij dat wij u konden ondersteunen bij de dagelijkse zorg....
30 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De zorg voor mijn moeder, wordt met veel liefde en aandacht gegeven! De zorg neemt alle tijd voor het douchen en hulp die mijn moeder nodig heeft!

Dank voor het mooie cijfer dat u onze zorg geeft. Fijn om te lezen dat onze liefdevolle zorg opgemerkt wordt.
9.2
29 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De aandacht die er voor me is waardeer ik. Ook als het nodig is dat er actie wordt ondernomen, doen de zorgverleners dat. Geen verbeterpunten.

Allemaal tienen!! Dank voor de prachtige waardering voor ons team. We hopen de zorg te continueren.
16 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Twee weken thuiszorg nodig gehad. Ze kwamen voor douche en aankleden. Had een wondje na een operatie, waarmee het niet goed ging. Ze hielden het wondje in de gaten en gaven 2x het advies om naar het...

Dank u wel voor uw uitgebreide commentaar. En ook nog allemaal tienen! Fijn om te lezen dat u zich gehoord en gezien voelde door...
26 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een goede thuiszorgorganisatie

Allemaal tienen! Dank voor het mooie compliment.
16 juli 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Onze ouders zijn zeer fijn verzorgd door de medewerkers.Wij hebben zeer goede ervaring met Curadomi Thuiszorg.Een echte aanrader!

Dank u wel voor uw waardering met een dikke 9. Wat fijn om te lezen dat u goede ervaring heeft met onze zorg.
9.3

Dank voor uw waardering. Wat mooi om te lezen dat u zo tevreden bent en ons zo'n mooi cijfer geeft.
9.9
19 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Zorg was goed en de medewerkers waren bijna altijd op de afgesproken tijd. Heel fijn!

Dankuwel voor uw waardering. Fijn om te lezen dat we keurig op tijd waren en u de zorg als goed ervaren heeft.
29 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Betrouwbare en deskundige organisatie die ook diverse disciplines in huis heeft om in te zetten voor als de zorgvraag meer wordt. Ook is er voor de mantelzorgers een vast aanspreekpunt, er wordt veel...

Reactie van/namens Thuiszorg Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Veenendaal - Veenendaal

Dank u wel voor uw mooie waardering. Vervelend om te lezen dat er veel verschillende zorgverleners over de vloer kwamen. We hopen...
8.8
13 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

We zijn zeer tevreden met de thuiszorg. Er wordt heel veel aandacht besteed aan de thuissituatie!

Wat een mooi compliment mogen wij van u ontvangen. Fijn dat gezien wordt dat we met liefde en oog voor de naaste zorg verlenen.
11 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

In alle rust en met goed overleg wordt op passende wijze hulp geboden.

Dankuwel voor allemaal tienen. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze zorg.
30 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn al jaren met curadomi bekend in familie, altijd na volle tevredenheid.Vandaar ook mijn keuze voor Curadomi zeer te reden over de aandacht en begeleiding tijdens.vriendelijk attent en op tijd.

Allemaal tienen! Wat een mooi compliment. Fijn dat u al jaren met ons bekend bent. Wij hopen onze zorg te kunnen continueren.
7 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Plotseling hulp nodig, de medewerkers van Curadomi hebben mij fantastisch geholpen, heel liefdevol, niets was te veel. Zij hadden mij gelukkig snel weer op de been.

Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent. Dank u wel voor het delen van uw ervaringen!

Fijn dat u onze zorg waardeert en dit ook laat weten. Dank, we geven uw waardering graag door.

Fijn dat u onze zorg zo waardeert, een 8 en zeer goed. We geven het graag door.
6 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goede ervaringen met de medewerkers!

Goed om te horen. We geven uw compliment aan hen door!
8.8