Waardering van Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Veenendaal - Veenendaal op 17 oktober 2019

8.9

Mijn moeder heeft bijna 2 jaar thuiszorg gehad. Ze stribbelde weleens tegen en wilde het zelf weer doen.Maar de zorg heeft haar altijd kunnen overtuigen dat ze beter de zorg kan aanvaarden. Ze gaat nu naar een zorgcentrum en zal de contacten best missen.Wij als kinderen hebben het ook heel positief ervaren , ook als er wat was werden we gebeld en we konden zelf ook altijd contact opnemen als we vragen hadden.Heel fijn en hartelijk dank voor de goede en deskundige zorg.

Reactie van/namens Thuiszorg Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Veenendaal - Veenendaal

Dank u wel voor uw waardering. Fijn dat we uw moeder goed konden helpen en dat u als kinderen goed contact had met onze zorgverleners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Veenendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.