Waardering van Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Valleizorg - Woudenberg op 6 september 2019

Ik ben zeer tevreden, over de gehele begeleiding tijdens mijn ziekte.Niks was teveel, altijd een luisterend oor, er werd mee gedacht en alle tijd voor de patiënt, ondanks hun drukke route.Ook wil ik een groot compliment geven aan de wjjkverpleegster Inna super nauwkeurig en hield alles in de gaten, erg vriendelijk en vakbekwaam, we hebben ondanks alles veel lol gehad.Ik ben zelf niet gelovig, maar er werd geen onderscheid gemaakt en dat is de juiste instelling. Ik zal ze zeker aanraden bij kennissen en vrienden

Reactie van/namens Thuiszorg Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Valleizorg - Woudenberg

Allemaal tienen! Dank voor uw waardering. Fijn om te lezen dat u zich gezien en gehoord heeft gevoeld. Wij leveren zorg aan een ieder die dat nodig heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Valleizorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.