Waardering van Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Woudenberg - Woudenberg op 24 september 2018

8.3

Mijn man heeft een goede verzorging gehad, de medewerkers waren ook heel vriendelijk en betrokken. Het was fijn om een eerstverantwoordelijke te hebben waar je met alle vragen terecht kon, het was haar ook nooit teveel. De zorg werd geëvalueerd en het zorgplan werd bij een verandering meteen aangepast. De vakantietijd gaf wel wat problemen, wat (achteraf) niet nodig was geweest. Er werd soms eerder gedacht in onmogelijkheden in plaats van mogelijkheden, dat gaf onzekerheid.

Reactie van/namens Thuiszorg Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Woudenberg - Woudenberg

geplaatst op 4 oktober 2018

Hartelijk dank voor uw positieve waardering! Fijn dat u de moeite hebt genomen om uw ervaringen met ons team op te schrijven.
Lastig dat u soms ook onzekerheid rond de zorg heeft ervaren. Als u het prettig vindt om daar nog over door te praten, staan we u graag telefonisch te woord via ons servicebureau: 06-10 01 29 31.

Bent u of werkt u voor Lelie zorggroep, Curadomi Thuiszorg Woudenberg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.