Waardering van Lelie zorggroep, Thuiszorg Rotterdam IJsselmonde - Rotterdam op 7 augustus 2018

8.3
  • Dementie

De medewerkers waren altijd binnen de afgesproken tijd bij moeder. Erg vriendelijk en attent voor haar. Stelde mij (dochter) op de hoogte van eventuele veranderingen in het gedrag en/of gezondheid van mijn moeder. Ik kon altijd in goed overleg met de organisatie de hulp en verzorging aangepast krijgen aan de situatie en wensen van mijn moeder.

Reactie van/namens Thuiszorg Lelie zorggroep, Thuiszorg Rotterdam IJsselmonde - Rotterdam

Wat goed om te horen. We vinden het altijd belangrijk om in samenwerking met familie onze zorgtaken op te pakken. In het belang van uw moeder, onze cliënt. Dank dat u dit wilde delen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Thuiszorg Rotterdam IJsselmonde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.