Waardering van Loyal Care Thuiszorg - Capelle aan den IJssel op 28 december 2020

De zorg die door Loyal Care wordt geleverd is echt ontzettend goed. Wij hadden er nog nooit mee te maken gehad en moesten hier nu beiden gebruik van gaan maken. Maar wat is het fijn, als je hulp krijgt van zeer vriendelijk en betrouwbaar personeel die zeer goede zorg bieden en leveren. Ze hebben alle aandacht voor de cliënten en hun naasten, denken mee, staan altijd voor de mensen klaar, geen moeite is hen teveel en je weet altijd wie er komt. Zeker in deze tijd is dat heel fijn! Hun positieve benadering, verstand van zaken en niet te vergeten hun vrolijkheid helpt hulpbehoevende mensen zoals ons in hun dagelijkse leven en zal het ook zeker een genezingsproces positief beïnvloeden. Een dikke pluim voor Loyal CAre!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Loyal Care Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.