Marente Thuiszorg regio Noord-Oost, team Hillegom Zuid

Thuiszorg

Abellalaan 1 2182 TX Hillegom
06-82012103
Deze locatie is onderdeel van Marente Thuiszorg

Waardering van Marente Thuiszorg regio Noord-Oost, team Hillegom Zuid - Hillegom op 4 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze proberen de afspraken na te komen. Maar soms valt er een medewerker uit door bijvoorbeeld ziekte. De patiënten moeten geholpen worden, hierdoor komen ze wel eens later. Dat is de moeilijkheid voor de medewerkers. Maar ik heb daar wel begrip voor. Ze mogen ook alles van mij. Ze zijn echt attent. Eerst vragen ze iets netjes, dan doen ze het vervolgens. Ze gaan altijd eerst in gesprek met mij. Ik heb ook een mantelzorger. Dus ik ben niet helemaal afhankelijk van de zorg van de thuiszorg. Ik vraag wel eens iets en hoe de medewerker hierbij komt. Vervolgens vertellen ze mij dat. De één zegt meer dan de ander, omdat de één meer weet dan de ander. Ik vraag zelf wel of ze de dokter willen bellen. Maar ik kreeg een keer zo een jeuk. De zuster ging kijken, waar het aan zou kunnen liggen. Ze heeft de oorzaak kunnen vinden. Vervolgens heeft ze het voor mij opgelost. Ik vond dit heel alert. De medewerkers wisselen iedere week. Ik vind dit best, omdat ze kundig zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente Thuiszorg regio Noord-Oost, team Hillegom Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.