Marente Thuiszorg regio Katwijk, team Katwijk Noord

Thuiszorg

Van Houtenstraat 2 2221 BB Katwijk
06-82012128
Deze locatie is onderdeel van Marente Thuiszorg

Waardering van Marente Thuiszorg regio Katwijk, team Katwijk Noord - Katwijk op 3 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De medewerkers komen over het algemeen keurig op tijd. Soms gebeurt er wel eens iets, waardoor de medewerkers wat later komen. Als ik vroeg weg moet naar het ziekenhuis, dan komen ze vroeger. Ik vind het fijn dat dit makkelijk te regelen is. De medewerkers kijken mijn benen en tenen zorgvuldig na op wondjes. Verder plakken ze pleisters op mijn hiel. De medewerkers letten goed op mij. Als ik een te hoge suikerwaarde heb, dan praten we daarover. Ze geven dan onder andere aan dat ik moet letten op suikers en calorieën. De zorg wordt verleend door drie vaste medewerkers en dat vind ik prima. Het voelt heel vertrouwd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente Thuiszorg regio Katwijk, team Katwijk Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.