Marente Thuiszorg regio Katwijk, team Katwijk Noord

Thuiszorg

Van Houtenstraat 2 2221 BB Katwijk
06-82012128
Deze locatie is onderdeel van Marente Thuiszorg

Waardering van Marente Thuiszorg regio Katwijk, team Katwijk Noord - Katwijk op 6 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn altijd heel vriendelijk. We gaan heel leuk en gemoedelijk met elkaar om, ik beschouw ze bijna als mijn eigen dochters. Ze zijn heel behulpzaam. Er wordt altijd gevraagd of ze nog iets voor mijn kunnen doen en of ze mij niet meer hulp moeten gaan verlenen dan ik nu krijg. Ze houden mij dus goed in de gaten. Als ze een plekje aan mijn been ontdekken dan wordt dat deskundig behandeld. Ze komen alle afspraken altijd na. Ik ben blij met de hulp die ik krijg, stel dat er wat met mij aan de hand is, dan wordt dat dan gelijk gesignaleerd, en kan er gelijk wat aan gedaan worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente Thuiszorg regio Katwijk, team Katwijk Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.