Waardering van Marente Thuiszorg regio Noord-Oost, team Lisse-Zuid - Lisse op 16 november 2016 interview

7.0

Ik heb met de medewerkers afgesproken dat ze kunnen bellen, voordat ze komen. We hebben dit afgesproken, omdat de medewerkers soms lang voor de deur moeten wachten voordat ik de deur openen kan. Wanneer ze bellen, kan ik alvast in de keuken op ze wachten. Helaas doen niet alle medewerkers dit. Ik vind dit erg onhandig van ze. De medewerkers werken goed bij mij. Maar soms vind ik dat ze de zaken niet goed afstemmen op elkaar. Ik krijg zorg van wisselende medewerkers. Dit vind ik niet prettig, omdat ik zo niet een vaste tijd met ze kan afspreken. Over het algemeen ben ik dubbel tevreden met de zorg die ik krijg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente Thuiszorg regio Noord-Oost, team Lisse-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.