Waardering van Marente Thuiszorg regio Noord-Oost, team Lisse-Zuid - Lisse op 16 november 2016 interview

8.5
  • Gebroken heup

Ik krijg zorg van een vast team, behalve in de vakantieperiode. Tijdens de vakanties krijg ik drie vaste medewerkers. Ik vind dat ze dit goed oplossen en ik ben hier tevreden. Na een ziekenhuisopname vanwege mijn heup, hebben de medewerkers van Marente Thuiszorg intensief overleg gehad met het ziekenhuis. Hierdoor hebben ze mij goed kunnen helpen. Ik ben ze dankbaar, omdat ik door hun inspanning, betrokkenheid en goede zorg mijn been nog heb. Over het algemeen worden de afspraken goed nagekomen, behalve in het geval van calamiteiten. Als ik een keer echt weg moet, dan komen ze perfect op tijd. Dus ik ben hier tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente Thuiszorg regio Noord-Oost, team Lisse-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.