Waardering van Marente Thuiszorg regio Noord-Oost, team Lisse-Zuid - Lisse op 9 januari 2017 interview

Ik moet drie keer per dag verzorgd worden. Tot nu toe hebben ze zich goed aan de afspraak gehouden. Ik wil op een bepaalde tijd gedoucht worden, hier hebben ze zich ook aan gehouden. Ze gaan normaal met mij om. Ze vragen hoe het met mij gaat of ik nog nieuwe dingen nodig heb of er nog iets anders gedaan moet worden. De manier van insmeren ten aanzien van de wonden, daarin vind ik ze toch wel deskundig. Ze letten goed op de wonden. Anders zeggen ze, dat ik de huisarts met bellen. De medewerkers wisselen wel. Ze proberen wel zoveel mogelijk vaste medewerkers in te zetten. Ik begrijp het wel, omdat ik niet de enige ben. Er moeten ook andere mensen geholpen worden. Daarnaast zijn er ook wel eens mensen vrij. Als ik maar goed verzorgd word.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente Thuiszorg regio Noord-Oost, team Lisse-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.