Waardering van Marente Thuiszorg Lisse-Zuid - Lisse op 16 november 2016 interview

8.5
  • Nieraandoeningen

Mijn man krijgt zorg van wisselende medewerkers. Dit vind ik niet erg, omdat ze allemaal bekwaam zijn. Alles staat genoteerd in het boek. Ze lezen zich goed in, voordat ze bij ons langskomen. De omgang is erg collegiaal, dit vinden wij prettig. Ze geven mij ook adviezen. Denk hierbij aan tip voor een katheter. Mijn man had een lekkage. De medewerkster was zo alert om aan te geven dat hij last had van een blaasontsteking. Doordat zij mij snel hierop had gewezen, had ik de tijd om medicatie op te halen voor het weekend. Ik ben heel tevreden over Marente Thuiszorg en ik hoop dat ze op deze manier door kunnen gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente Thuiszorg Lisse-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.