Waardering van Marente Thuiszorg regio Katwijk team Rijnsburg Noord - Rijnsburg op 22 februari 2017 interview

8.7
  • Diabetes

De medewerkers vind ik prettig in de omgang. Het zijn allemaal leuke meiden en ik ken ze allemaal. Ik vind ze geweldig. Ze controleren de waarde van mijn suiker en verwisselen mijn katheter. Als het katheter lek is, dan bel ik en dan komt er snel een medewerker. Ik vind de medewerkers alert. Ze vragen hoe het met mij is en controleren mijn suiker. Verder stellen ze vragen als ik bijvoorbeeld in het ziekenhuis geweest ben. De zorg krijg ik van wisselende medewerkers uit een groep van in totaal ongeveer veertien mensen. Dat vind ik wel leuk,want het zijn allemaal spontane jonge meiden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente Thuiszorg regio Katwijk team Rijnsburg Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.