Waardering van Marente Thuiszorg regio Katwijk team Rijnsburg Noord - Rijnsburg op 20 december 2016 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik vind het keurig hoe ze met mijn man omgaan. Er komen weleens medewerkers die nog niet met dit soort handelingen te maken hebben gehad. Soms komt er dan iemand mee om het voor te doen zodat ze zien hoe de handelingen moeten, maar een enkele keer gebeurde het dat ze geen begeleiding hadden en ze niet wisten hoe ze het moesten doen, dat was gelukkig een uitzondering. Als de benen van mijn man te droog zijn dan gaan ze meteen smeren of als er iets tussen zijn tenen zit dan behandelen ze dat. Het is een vaste ploeg maar als dat onderbezet is krijgen we andere medewerkers. Het is wel een te grote ploeg die langs komt. De ene ligt mijn man beter dan de ander. Als mijn man een praatje wilt maken is daar niet altijd tijd voor. Ze moeten binnen een bepaalde tijd de handelingen af hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente Thuiszorg regio Katwijk team Rijnsburg Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.