Waardering van Marente Thuiszorg regio Katwijk team Rijnsburg Noord - Rijnsburg op 21 december 2016 interview

8.3
  • Dementie

Mijn schoonmoeder is dementerend. De omgang met de medewerkers is wisselend. Mijn schoonmoeder is te spreken over de omgang met de vaste medewerkers. Ze zijn altijd erg vriendelijk en hartelijk. De medewerkers die niet vast bij haar komen, bejegenen haar betuttelend. Dit vind ze niet fijn. Mijn schoonmoeder is erg vergeetachtig maar goed bij verstand. Ze moeten de persoon als een volwassenen behandelen. Wat ze moeten doen, doen ze goed. Ze noteren alles netjes in het boek, wegen haar en douchen haar goed. Ze ziet er verzorgd uit. Dit is prettig en wij waarderen dit. Vaak krijg ze zorg van vaste medewerkers. Zij kennen haar goed. Dit is fantastisch. Ik ben over het algemeen positief over Marente Thuiszorg Rijnsburg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Marente Thuiszorg regio Katwijk team Rijnsburg Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.