MeanderGroep Thuiszorg

Minckelersstraat 2 6372 PP Landgraaf
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Thuiszorg

367 resultaten voor je selectie:

17 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden met de geboden zorg. Dat de afgesproken tijd niet altijd aangehouden kan worden is duidelijk. Gezien het feit dat sommige patiënten de ene dag meer zorg nodig hebben dan de...

8.4
1 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben helemaal tevreden, als er iets is kan ik meteen op ze terug vallen.

18 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: kundigheid; Kan beter: communiecatie

8.2
15 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijk, oog voor wat nodig is, behulpzaam/zorgzaam.; Kan beter: Is prima, mag zo blijven.

8.3
11 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijkheid; Kan beter: Minder verschillende personen.

7.2
5 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De dagen dat ik verzorgd wordt; Kan beter: Tijdig aanwezig zijn op afspraak, zodat ook ik kan plannen. Berichten doorlezen. Niet telkens weer nieuwe personen sturen kun je weer alles gaan...

5.7
22 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ze zijn supervriendelijk en als ik ze nodig heb mag ik altijd bellen; Kan beter: Ik vind dat ik moet uitkijken met wie ik iets toevertrouw. Jammer... maar maar gelukkig niet bij iedereen zo

9.2
10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: behulpzaam en vriendelijk; Kan beter: tevrede

9.4
7 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat er altijd een glimlach binnenkomt en dat is geruststellend.; Kan beter: Zoals de organisatie haar werkzaamheden in deelt is en uitvoert is voor mij als leek en buitenstaander niet te...

6.2
5 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zie hiervoor; Kan beter: Aangenomen is dat enquête betrekking heeft op vast wekelijkse zorg Dagelijks Aan- en uitdoen kousen scoort onvoldoende. Wordt ieder jaar slechter

1 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: In z'n totaliteit; Kan beter: Nvt

8.3
26 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles zoals het gaat. En de aandacht aan alles.; Kan beter: Op dit moment gaat alles prima. Dus er is niks wat hoeft te verbeteren.

11 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zoals gevraagd : de persoonlijke aandacht en suggesties; Kan beter: Momenteel geen idee

8.2
8 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zorg past bij zorgbehoefte, zorgzaam zijn de medewerkers!; Kan beter: Niets bijzonders

5 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De meeste medewerkers doen hun uiterste best.; Kan beter: Op dit moment is de thuiszorg niet meer toereikend om thuis te kunnen blijven wonen.

7.3
5 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Van de meeste medewerkers wordt de persoonlijke aandacht als zeer positief ervaren.; Kan beter: Soms kan het proces rondom het wassen wat beter afgerond worden (kom met water legen,...

7.7
4 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de tijd die iedereen zich wel pak om mij aan te horen.; Kan beter: Wij zijn super tevreden over de thuiszorg.

7.7
2 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: persoonlijke aandacht, vriendelijkheid, ik voel me serieus genomen.; Kan beter: geen commentaar, alles loopt goed

9.2
31 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Goed overleg met mantelzorgers en mijn eigen wensen worden gerespecteerd.;

8.9