MeanderGroep Thuiszorg

Thuiszorg

Minckelersstraat 2 6372 PP Landgraaf
Deze locatie is onderdeel van MeanderGroep Thuiszorg

Waardering van MeanderGroep Thuiszorg - Landgraaf op 8 januari 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik vind het vervelend dat er vaak een andere medewerker komt. Als mijn moeder gewassen wordt dan vind ik, dat het bij hun taak hoort om de natte handdoek op te ruimen. Dat gebeurt nu niet, dat wordt gewoon op de grond gelegd. Mijn broer neemt hun veel zwaar werk uit handen, dus op die manier heeft de thuiszorg niet veel te doen. Mijn moeder heeft steunkousen en daarover een kniekous. Haar voeten moeten ingespoten worden met een spray, naar mijn idee wordt dat nooit gedaan. Ik heb een briefje op de deur geplakt, maar dat helpt niet. Ik heb het idee dat de deskundigheid veel beter kan. Ik het er zo mijn twijfels over dat ze een goede opleiding hebben gehad. Sommige medewerkers moet ik echt een compliment geven, dat zijn echt pareltjes. Ik ben niet echt heel tevreden. Ik vind ze wel erg lief voor mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.