Waardering van MeanderGroep Thuiszorg - Landgraaf op 3 januari 2018 interview

6.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik word geholpen met het wassen, aankleden, kousen aan en uittrekken en de afspraken lopen goed. Ik ben al heel erg lang bij de thuiszorg, in het begin liepen de afspraken niet goed, maar nu wel. Van de meeste medewerkers krijg ik gelukkig genoeg aandacht, maar het komt er allemaal niet van. De medewerkers hebben weinig tijd, alles moet vlug en dat vind ik erg jammer. Ik krijg ook minder zorg, het was eerst 1,5 uur en nu nog maar 45 minuten. Mijn kwaliteit van leven is nu heel slecht, omdat ik heel afhankelijk ben. Er zijn medewerkers die deskundig zijn en van alles opmerken. Ik vind het heel erg akelig dat er veel wisselende medewerkers zijn, soms zijn er in een week wel 5 verschillenden. Er zijn veel zieken en dan zijn er ook medewerkers van een andere team. Als alles normaal draait is het prima, de medewerkers kunnen ook niet anders. Er zijn genoeg andere thuiszorgorganisaties en als ik helemaal ontevreden ben, dan ga ik wel naar een ander.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MeanderGroep Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.