Waardering van Mienskipssintrum Leppehiem - Thuiszorg - Akkrum op 10 oktober 2018 interview

8.5

De verzorgsters vragen altijd hoe het met mij gaat. Als er wat is dan geef ik dat door. Ik word in de ochtend en in de avond geholpen met steunkousen aan- en uittrekken. Daarvoor zie ik veel verschillende gezichten, maar ik vind dat niet erg. Ik ben tevreden omdat de verhouding met de verzorgsters goed is. Twee keer in de week word ik geholpen met douchen. Ook dan komt er vaak een ander. Ik ben blij dat ze komen, dus daar zeg ik niets over. Ik word op zondag geholpen met douchen, maar soms heb ik een afspraak op die dag. Ik bel de instelling dan op en vraag of ze op zaterdagmorgen mij kunnen helpen met douchen. Dat kan altijd, mits ik het op tijd aanvraag. Ik ben daar zeer tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mienskipssintrum Leppehiem - Thuiszorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.