Waardering van Oars troch Leppehiem - Akkrum op 11 oktober 2018 interview

Ik woon in een aanleunwoning. Ik ben heel blij met de hulp die ik krijg. Als er iets kan ik op de bel drukken. De zuster komt elke dag op een vaste tijd. De zusters vind ik allemaal lief en leuk. Ik vind dat er weinig tijd is om eens even met me te praten, maar ik weet dat ze het heel erg druk hebben. De wat oudere zusters vind ik beter dan de jongeren. Er wordt heel goed op mijn gezondheid gelet. Het eten wordt bij mij boven gebracht. Ik ben tevreden over de maaltijden. Ik ga 's morgens naar de grote zaal beneden voor de koffie. 's Middags is er altijd wel wat te doen in de grote zaal. Ik vind het hier geweldig. Er zijn verschillende medewerkers, er zijn vier zusters op de afdeling die elkaar afwisselen. Ik vind dat ik wat weinig gedoucht wordt.

Bent u of werkt u voor Oars troch Leppehiem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.