Waardering van Omring Thuiszorg, Gespecialiseerde Verpleging West-Friesland - Hoorn op 22 november 2017

• Knievervanging

Ik vind het fantastisch hoe deze organisatie mij heeft begeleid na mijn ontslag uit het ziekenhuis. Ontzettend vriendelijk en zorgzaam. Heel goed voorbereid en thuis goede begeleiding mentaal en verzorging van de wond. Ik kan ze hoog aanbevelen. Een dikke pluim voor Fieke en José. Bedankt voor alles. Jullie doen het uitstekend. Ik hoop dat heel veel mensen deze hulp krijgen want het is heel geruststellend dat je weet dat er zo’n team achter je staat. Want deze operatie is toch een hele ingreep op je mentale gezondheid. Heel Hartelijk dank allemaal voor de fantastische zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Omring Thuiszorg, Gespecialiseerde Verpleging West-Friesland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.