Waardering van Omring Thuiszorg, regio Medemblik - Midwoud op 6 september 2019

• Wondverzorging

Ik heb 2 maanden intensieve zorg nodig gehad vanwege een ernstige wondroos aan mijn onderbeen, waarvoor ik 1 maand in het ziekenhuis heb gelegen. De wond is daarna zeer intensief door de verpleegkundigen behandeld. Vriendelijk personeel. Geen stress. Ze nemen de tijd voor je wond. Duurt het ietsjes langer dan gepland, dan wordt de wond goed afgehandeld en wordt het hooguit genoteerd. Ik viel met mijn neus in de boter in de vakantieperiode maar ik heb er zelf erg weinig van gemerkt. Natuurlijk is het een interactie tussen patiënt en verpleegkundige. Ik ervaar tot de dag van vandaag fijn en lief personeel, die het hart op de goede plaats hebben. Ik krijg ook terugkoppeling hoe blij ze zijn dat ik zelf voldoende materialen bestel, zodat zij altijd hun werk kunnen doen. Meiden dank jullie wel! Ik voel mij ontzettend op mijn gemak bij jullie!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Omring Thuiszorg, regio Medemblik? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.