Waardering van Opella Thuiszorg Cornélie - Bennekom op 9 juni 2017 interview

8.7

Ze komen bij mij alleen de kousen aan- en uittrekken. Dus ik heb niet heel veel contact met ze. Het contact wat ik heb is goed. Maar ik heb ze wel nodig om de kousen aan te trekken. Daarnaast letten ze op mij. Ze vragen hoe het met mij gaat en of ik verder nog hulp nodig heb. De manier waarop ze mijn kousen aan- en uitrekken kan ik aan merken dat ze deskundig zijn. De ene keer komt die en de andere keer komt een ander. Maar het zijn wel vaste medewerkers. Ik vind dit wel heel belangrijk. Als je iedere keer een ander hebt, dan is het voor beide niet echt gemakkelijk. Voor de behandeling staat een tijd voor. De ene keer komen ze wat eerder en de andere keer komen ze wat later. Maar ik vind dat geen probleem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Thuiszorg Cornélie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.