Waardering van Opella Thuiszorg Ede Veldhuizen - Ede op 8 juni 2017 interview

  • 5
  • 8
  • 6
  • 8
  • 7
  • 7

Gemiddeld cijfer

6.8
  • Overige aandoeningen

Toelichting

Ik ben altijd de laatste of ene laatste die geholpen wordt. Ik vind dit wel lastig. Als ik geen afspraken heb, dan vind ik het niet zo erg. Ik kan dan namelijk uitslapen. Maar ik pas mij aan bij wat er aangeboden wordt. Toch heb ik een fijn team aan mensen, die mij regelmatig verzorgen. De één is anders dan de ander. Maar ze gaan vertrouwelijk en ontspannen met elkaar om. Je gaat elkaar ook beter leren kennen. Ze weten goed wat ze doen. Ik heb een bijvoorbeeld een aandoening, waarbij ze mij met voorzichtigheid moeten benaderen. Ik vertel ze dit en daar houden ze rekening mee. Maar de werkdruk is hoog. Ze hebben dan haast en willen dan naar huis. Dit maakt ze dan minder oplettend. Ook heb ik wisselende medewerkers. Maar ik vind het geen probleem. Maar ze hebben wel geprobeerd om het structureel te veranderen, zodat ik altijd twee medewerkers zou krijgen. Maar de medewerkers werken parttime. Ik begrijp dan, dat ik dan niet elke keer dezelfde medewerker kan krijgen.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Thuiszorg Ede Veldhuizen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland