Waardering van Opella Thuiszorg Ede Zuid - Ede op 11 september 2014

6.8

Er is door Opella thuiszorg verleend bij mijn schoonmoeder. Jarenlang en met alle tevredenheid die wenselijk is. Niets meer dan lof voor Wil haar hulp en dat ongeveer 12 jaar! Waar ik heel veel moeite mee heb is deze 'eindwaardering' zoals het wordt genoemd. Ongelooflijk dat er aan de erven! van een dergelijk brief wordt gestuurd. Alsof mijn schoonmoeder een product is. Mijn schoonmoeder is nog heel recent overleden en dan zit je niet op dergelijk post te wachten. Ik begrijp dat je wilt evalueren en klanttevredenheid verricht, echter noem het geen eindwaardering. Dit voelt bijzonder pijnlijk voor de nabestaanden.

Reactie van/namens Thuiszorg Opella Thuiszorg Ede Zuid - Ede

Allereerst willen wij u oprecht condoleren met het verlies van uw schoonmoeder.
Het spijt ons oprecht dat u het ontvangen van onze post als pijnlijk heeft ervaren. U heeft gelijk wat betreft de benaming. Het is een waardering en niet specifiek een eindwaardering. Wij gaan ons er hard voor maken om de benaming "eindwaardering" te schrappen. Helaas kunnen we het voor u niet meer terug draaien, waarvoor onze oprechte excuses. Mocht u nog behoefte hebben om hier met ons over in contact te gaan, dan mag u mailen naar klanttevredenheid@opella.nl
Dank u wel voor deze waardering, en veel sterkte gewenst.

Met vriendelijke groeten,

Opella Beleidsadvies

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Thuiszorg Ede Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.