Waardering van Opella Thuiszorg Ede Zuid - Ede op 31 mei 2017 interview

Ze komen elke morgen de steunkousen aantrekken. Ze komen altijd op tijd. Als ik aangeef dat ze bijtijds moeten komen, dan doen ze dat ook. Als ik ergens anders ben, dan kan ik dat aangeven en dan wordt de zorg in die plaats overgenomen. Dat wordt uitstekend verzorgd. De medewerkers gaan prettig met me om en zijn belangstellend. Dat ligt er aan hoeveel tijd ze hebben. Ze denken met me mee en ze leven met me mee. Ze dragen zelf ook dingen aan als er wat is en dat vind ik prima. Ze zoeken ook informatie voor me op internet op. Ik heb een maatje, dat is iemand die de vragen stelt en die geeft dat weer door aan het team. Zij denkt met mij mee. Dat vind ik uitstekend. Ze merken veranderingen op en daar houden ze rekening mee. Het is een team van vaste medewerkers en die wisselen met elkaar. Als er een ander komt, dan stellen ze zich netjes voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Thuiszorg Ede Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.