Waardering van Opella Thuiszorg Lunteren - Lunteren op 6 augustus 2018 interview

8.3

's Ochtends komen de medewerkers later dan ik zou willen. Dat vind ik vervelend. De zorg is goed, maar soms dus wat laat. De omgang met mijn man vind ik prima, want de medewerkers zijn vriendelijk en belangstellend. Tijdens het douchen schijnt mijn man te moeten doen wat hij zelf nog kan. Dat is het protocol, maar in mijn ogen is dat een lachertje. Na het douchen is hij dan soms te moe om te eten. In mijn ogen hebben de medewerkers niet allemaal voldoende verstand van zaken, want er lopen ook stagiaires rond. Die roepen bij twijfelgevallen de hulp van anderen in. Alles wordt genoteerd en besproken. Dat vind ik heel fijn. Er zijn ongeveer twintig medewerkers over de vloer geweest, inclusief invallers. Dit went wel. Ik merk niet dat mijn man daar moeite mee heeft. Het gaat echter ten koste van mijn privacy. Wel zijn ze allemaal heel aardig en was ik snel met iedereen vertrouwd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opella Thuiszorg Lunteren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.