Waardering van Opella Thuiszorg Lunteren - Lunteren op 12 juli 2018 interview

7.5

Ze komen meestal op tijd. Ze komen later als er echt iets aan de hand is zoals een sterfgeval. Ik word dan ook gebeld. Ik heb doorgaans vaste medewerkers die mij komen helpen, maar ik heb momenteel wisselende medewerkers vanwege de vakantie. Dit maakt mij niet uit als ik maar geholpen word. Ze zijn altijd vriendelijk en ze doen echt alles voor mij. Ze houden ook rekening met mij. Ze doen de dingen die ik graag wil, maar ik vind niet alle medewerkers deskundig genoeg. Sommige medewerkers luisteren niet meteen aandachtig naar mij als ik iets heb. Ik vind ze wel alert ten aanzien van mijn gezondheid. Ik heb een keer wondroos gehad en ze hadden tijdens het douchen meteen in de gaten dat het niet goed was. Ze zien het ook aan mij als ik het benauwd heb.

Bent u of werkt u voor Opella Thuiszorg Lunteren? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.